İç döküntüleri, can sıkıntıları, dedikodular, filmler, oyunlar, moda, ünlüler, politika, magazin, özel hayat, kadın hakları ve canım ne çekerse..

24 Kasım 2010 Çarşamba

Gül Suyu

Gördüm, aldım, kullandım ve bu yaşıma kadar neden denemedim diye bir güzel hayıflandım. Yıllardır kozmetik sektörüne döktüğüm paralara yazık olmuş vesselam. 30-40 liralık losyonlar tonikler işe yaramazken 3 liralık gül suyu mu düzeltecek cildimi derken, şimdi Allah korusun savaş çıkar, afet olur, uzaylılar saldırır diye şişe şişe alıp depoladım evde. Nimet yahu nimet!
Benim yüzümün T bölgesi çok yağlı, fakat diğer kısımları aşırı kurudur.. Hatta özellikle kışın pul pul dökülür. Pudra, fondöten hiçbir şey süremem yüzüme. Ama artık her gün makyajdan önce ve yatmadan önce birer kez gül suyuyla güzelce temizliyorum cildimi. Bebek gibi yumuşacık oluyor. Üzerine krem sürmeye bile gerek kalmıyor. Direkt yapıyorum makyajımı. Üstelik çok da güzel kokuyor. Hala denemeyenler varsa benden söylemesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder