İç döküntüleri, can sıkıntıları, dedikodular, filmler, oyunlar, moda, ünlüler, politika, magazin, özel hayat, kadın hakları ve canım ne çekerse..

24 Kasım 2010 Çarşamba

Olivia Dunham'la paralel evrenlerde buluşalım

Bu aralar Fringe'e fena takmış durumdayım... Lost'tan sonra biir J.J. Abrams fanı olduğumu kabullendim ve adamın neredeyse nefes alış verişini bile izlemeye kalkar oldum. Fringe de kaçırmadan takipte olduğum dizilerden biri. Kurgusu, senaryosu, konusu ve pek tabii Peter'ıyla beni benden alıp paralel evrenler arasından oradan oraya sürüklüyor gecelerdir. Buram buram bilim-kurgu kokan bu dizi, seyir sırasında altıma işemek pahasına saatlerce tuvalete gitmekten alıkoyuyor beni. E iyi de ediyor hani. Ay bunu da yapsam, ay şuna da baksam modundan kurtuluyorum bir kaç saat. Uzun lafın kısası, bilim kurgu seviyorsanız ve boool bol boş vaktiniz var ise, kendinizi alternatif dünyaların kucağına  bırakın ve Fringe izlemeye başlayın derim ben...

1 yorum: